CUPRINS
ARGUMENT ............................................................................................................................................pag.5
CAPITOLUL I - Actualitati si perspective оn cunoasterea copiilor pentru integra
rea lor оn activitatea scolara si dobandirea aptitudinii de scolaritate ..............................................................................................................................pag. 8
a)Particularitati psiho-fоzice si intelectuale ale copiilor de
varsta scolara mica ................................................pag.9
b)Utilizarea fisei psiho-pedagogice оn cunoasterea si tratarea
diferentiata a elevilor din clasa I ......................pag. 15
CAPITOLUL II - Tratarea diferentiata,premisa a succesului scolar ...............................................................pag.23
CAPITOLUL III - Modalitati de proiectare si organizare a activitatii diferentiate
cu elevii din clasa I ..............pag.33
a)Activitatea diferentiata оn lectiile de citire-scriere la
clasai ...........................................................................pag.33
b)Activitatea diferentiata оn lectiile de matematica la
clasai .............................................................................pag.48
CAPITOLUL IV - Evaluarea rezultatelor scolare ale elevilor de clasa I,la limba
romana si matematica .............pag.57
CONCLUZII................................................................................................................................................ pag.68
ANEXE ..........................................................................................................................................................pag.71
BIBLIOGRAFIE pag.85