II. CONCEPTE, CLASIFICARI SI TENDINTE IN SERVICIILE
INTERNATIONALE .. 21
II.1. Factori de influenta si clasificarea serviciilor internationale 21
II.2. Capacitatea de externalizare a serviciilor 26
II.3. Specializarea internationala si tendinte în tranzactiile cu servicii
30
II.4. Tendinte în tranzactiile internationale cu servicii 33
III. ASPECTE ECONOMICE, SOCIALE SI POLITICE ALE SERVICIILOR DE TRANSPORT 36
III.1. Contributia formelor de transport la dezvoltarea economica a serviciilor
internationale 39
III.l.l. Transport Maritim 40
III.1.2. Transport Fluvial 41
III.1.3. Transport Feroviar 43
III.1.4. Transport Aerian 46
III.1.5. Transport Rutier 48
III.2. Evolutii ale serviciilor de transport în perioada 1993-2003 52
Tendinte în Comertul International cu Servicii Medinschi Maria
IV. SERVICIILE INTERNATIONALE DE TRANSPORT RUTIER 55
IV.1. Operatorii de transport rutier 57
IV.2. Regimul eliberarii licentelor în transportul rutier 60
IV.3. Formarea preturilor în transportul auto international 64
IV.4. Analize si comparatii privind vânzarile din import, productia interna
si productia pentru export în perioada 1996-2002, în cadrul serviciilor
de
transport rutier 67
IV.5. Evolutia productiei mondiale de autovehicule în ultimii doi ani
77
IV.6. Situatia vânzarilor auto pe piata româneasca (2004/2003) 79
V. LEASING-UL - MODALITATE DE ACHIZITIONARE A
AUTOVEHICULELOR ÎN ROMÂNIA 1 86
V.l. Leasing-ul financiar si cel operational 89
V.2. Avantaje si dezavantaje ale leasing-ului 93
V.3. Necesitatea operatiunilor de leasing în România ..96
VI. STUDIU DE CAZ - SC PERUGIA AUTO SRL 102
VII. BIBLIOGRAFIE ..119